sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Swap

Me kaikki kaipaamme piristystä toisinaan, joten osallistuin Swap-botin Cheer me up postcard-swapiin. Löysin ilokseni mielestäni sopivia kortteja.

We all need cheering up every now and then, so I participated in Swap-bot's Cheer me up postcard-swap. To my joy I think I found good cards to suit my partners' likes.

Yksi toivoi kortteja aiheena lukeminen ja lapsuus.
On wished cards with the themes reading and childhood.

Toinen toivoi taidetta ja keijukaisia. Kolmas tykkää kissoista.
The other wished for art and fairies. The third likes cats.

Pinkki oli myös lempiväri.
Pink was also a favorite color.

Mielestäni tosi ilahduttava postimerkki.
I think the stamp is very cheerful.

Minä hymyilin tehdessäni, toivottavasti vastaanottaja hymyilee myös.
I smiled while making this, I hope the receiver will smile, too.

2 kommenttia:

Essi kirjoitti...

Taidan jäädä seurailemaan :)

Unknown kirjoitti...

Tervetuloa! :)